Vanliga frågor och svar

Här kan du hitta svar på de vanligaste frågorna som vi får ställda till oss. Kolla gärna in flera av våra frågor och svar här.

LED-lamporna fungerar inte på tröjan

För att LED-lamporna ska fungera behövs 2st. cr2032 batterier. Var noga med att + och – sidan av batteriet sitter rätt. Den blanka + sidan ska vara uppåt på innersidan och den yttersta ska ha den räfflade – sidan uppåt. Se gärna bild för förtydligande:

Svart batterihållare som visar placeringen av två cr2032 batterier för att LED-lamporna ska fungera i våra tröjor.

Hur returnerar jag en vara?

Det gör du enklast genom att maila retur@fulajultrojor.se
Skriv ordernummer och vad du vill returnera så hjälper vi dig!

Hur lång är leveranstiden?

Vår leveranstid är mellan 1-4 dagar. Beställningar som görs före kl. 17.00 med undantag för röda dagar skickas från vårt lager nästkommande dag. Leveranstiden kan komma att variera beroende på mängden beställningar att expediera samt omständigheter vilka Prondy inte råder över som t.ex. förseningar hos våra leverantörer.

Hur kommer jag i kontakt med Klarna?

Du kan antingen skicka ett mail till www.klarna.com eller ringa 08-120 120 10. Deras öppettider är Mån-Tors 08.30-20.00 samt Fre 08.30-17.00.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse

Tyvärr hamnar mejlen ibland i skräpposten eller bland oönskade mejl. Dubbelkolla gärna att den inte hamnat där!

Har ni en returavgift?

Om ni skickar en retur tar vi i regel ut en avgift på 69kr. Mejla retur@fulajultrojor.se och beskriv ditt problem så hjälper vi dig!

Var / hur hämtar jag ut varorna?

När ditt paket har lämnat våran tomteverkstad kommer du få en leveransbekräftelse till din e-post. I den finner du kollinummer som du enkelt kan spåra. När paktetet har scannats in hos ditt närmsta postombud, skickas en sms-avisering till din telefon om hur och var du kan hämta ditt paket.

Ställ en annan fråga